Костенурка насън



Разходи се между каните на вакханка
Откъсни си мигла от очи ми
Преплували собствените си цунамита
Изкачвали рамото на лавина
Усмихни се и отмини
Стъпвай на пръсти
Не искай да будиш дъхът ми
В сънищата най-малко болят
Следите от грозде
Оставени по върховете
на страхливите пръсти
И поздрави онази вещица
Която ме превръща нощем в костенурка
Изгубила пътя към водата си
Колко тежи ми черупката
Колко е тясно във себе си
В далечината идва облак
Връхлиташ ме
Стадо подивели коне си
В галоп минаваш през мене
Разпиляваш всички окови-черупки
И полет е всичкото счупване
Колко е странен сънят
Конете са костенурки
Които летят
Най-после свободна се будя
На сутринта ще закуся с вино
Окото ми някак странно премигва
Липсва му мигла
Наяве
Аз още ще бягам
От някой
От нещо
От вещици

Коментари

Популярни публикации от този блог

Един ден на края на света

На Ж(оро)ивот мой

Влюбване в 1ви Б