Всичко ново




Чувствам се аутистично.Не че мога да обясня защо точно, но просто нещо от заобикалящия ме свят ми седи недокрай разбираемо. И хората и извън тях, нали! Вчера се скарах на кандидат зет ми по тотално невменяеми причини. Днес му се извиних, а той, за да ми е още по-криво, че съм виновна, взе че ми прости от раз. Вчера Жоро подписа новият си трудов договор с новата си суперска компания. Предния ден взехме новите ключове от новата супер квартира. Старата ми къща, в която успях да поживея почти цяла година и реално още се води нова, я оставям на произвола. Местим се в София. Хе! Какво пък! Аз обичам София, но винаги съм я обичала, защото там отивам като в любим ресторант. Наяждам се с култура и приятели и се прибирам в моят удобен прованс. Сега ще се науча да обичам къщата си. Ще се прибирам да се напася с босилек, който нашите ще поливат. Те никога не биха оставили моят босилек да жабяса в тази жега. А да! Лято е! Нямам търпение да дойде Ноември! Смятам да измъкна приятелките си и най-вече Габи и да ги гмурна по Гръцко. Габи изглежда толкова спокойна, че чак рискова. Това момиче има екстремен потенциал да е екстремистка! Сигурна съм, че гмуркането ще й хареса. Може пък да се запали и най-накрая да си имам бъди. Истинско дайвинг бъди! То пък и Аз съм един дайвър, но карай! Поне съм влюбена в идеята. Извън Жоро напоследък ме влюбва само работата. И докторантурата де. И това, че работя смислени неща с още по-смислени хора. Пак работата. Как да е. Обичам Керуак, но напоследък повече обичам Блага Димитрова. Те сигурно вече са се запознали. И дори са се влюбили. Керуак и Блага биха си паснали концептуално! Сигурна съм! Бих написала книга за това как тези двамата се срещат и се влюбват като астрали, ако бях толкова постоянна, че да напиша цяла книга де. Но не съм! Сигурна съм, че ще имам проблем с метрото в София! Сигурна съм! От сега виждам как се возя…чета си и си беля гаргите и хоп! Поредната пропусната спирка! Обаче имам план. Ще тръгвам на работа половин час по-рано от нормалното, за да имам достатъчно време да се загубя и да се намеря и да не закъснявам за работа. Това е новият ми план! Току що го измислих! Първото нещо от това да имаш план е да кажеш, че го имаш. След като го кажеш, си длъжен да измислиш все нещо, което да пробуташ пред себе си като план. А Аз седя много сериозно пред себе си относно планирането, тъй като все пак съм докторант в тази област. Ах! Дано научният ми ръководител никога не прочете това! И да го прочете, какво пък! Винаги мога да отрека, че съм го написала в свяст! Един вид, написала съм го в несвяст! Харесват ми новите ми хазяи! Млади и много усмихнати! С много будни очи! Коко и Вики J О!! Да не забравя да попълня данните в договора за наем. И той ми е нов! Имам и няколко нови рокли, за новото си работно място. Е! То е от няколко месеца де, но все пак от другата седмица ще съм си там ежедневно. Изобщо нямам идея, как ще ме изтърпят момичетата. Понякога съм много досадна, крива, понякога мълча като пън, а по-често говоря много. Сигурно ще е по-добре да седя в другата стая. Така ще ме изтърпят за по-дълго време. Мисля да им устроя изненада скоро! Изненадата е свързана със http://sladkoshnitsa.weebly.com/ . Да да! Искрена реклама си е! Ей тия мъфини зверски ме влюбват всеки път!!!!! Хм…а тъкмо отслабнах. Нищо де! Бострето ще ми ги прави диетични! Новата ни квартира е супер и Жоро е още по-супер, че я намери! Всъщност Данчо Мишев е супер, защото той ни помогна да я намерим. Само искам да идва есента вече! Нищо против лютото, но ми липсва вятър и дъжд. Габи казва, че през Август София е прекрасна…дано е права! Дано! Вики и Кали знаят супер места в София и ще ходим по поетични четения и тям подобни, а Гери ще ме води по филм фестове. Спасов ще ми покаже всички „пейка” спотове. И Кристина е там. И Бобито. И кака Данаила и кака Стела и кака Ваня и кой ли още не! Изобщо София е пълна с мои хора! Имам няколко нови книги на Керуак, които Вики и Габи ми подариха за новата ми година, които още не съм прочела и ще си ги чета докато редовно си пропускам спирките и се загубвам. Изобщо чакат ме супер новите неща! Жоро напоследък също е станал някак нов. Станал е много усмихнат и комуникативен и някак екстровертен или Аз се обърнах навътре…нямам идея, но все ще измисля някакъв нов план и за тази ситуация, веднага щом я анализирам достатъчно. Новият Жоро ми харесва повече. Изобщо нищо не би имало смисъл без новости! Нова работа! Нови винени чаши!Дидка, Биба, Галя, Мима и всички ще ми идват често на гости на новото място! Нови ароматни свещи! Нова рокля! Ново петно от новоопитано вино върху новата рокля! Виното изпито с нови хора! А и със стари! Нова къща! Нова пропусната спирка! Нова книга! Нови маршрути! Нова Аз! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Един ден на края на света

На Ж(оро)ивот мой

Влюбване в 1ви Б