Bienvenue de nouveau en moi, Tanya!



От няколко дни искрено си почивам = спя до когато си искам+чета каквото си искам+виждам се само с когото си искам+никакви компромиси с нищо и никой… у дома съм! В себе си! Бях си позалипсвала, което ме подсеща, да седна да поразмисля над това тия дни, но не не! Никакви строги задачи… сега съм се отпуснала над тиха вода и просто си лежа. Течение няма. Нито полъх. Само аромат на Февруари, който се носи някъде от далеч, но усещам, че приближава… все едно е Великден и Галка е изпекла от оня моя сладкиш и усещам как ухае от фурната й още часове, преди да ми го е донесла… Ха!! Отново мога да говоря за аромати с любов = явен знак, че живея! Самозабранявам си да планувам детайли… планирала съм само общата рамка на бъдещите месеци, а останалото ще го оставя да се случи… както се случват мъфините на Бострето, бурканите на Биба и струнните фрази в блога на Надето! Защото хубавите неща просто се случват и изобщо няма значение колко сладкарски номера знае Бострето и колко неща е научила за бурканите Биба или за писането - Надето, тъй като ако нямаха свободата да са, нямаше да могат да случват нищо! Нищо! Бездарието не случва нищо! Бездарието може само да изяде кексовете и мъфините, и дори бурканите, и фразите на своите приятелки и да ръкопляска, докато си облизва пръстите…и нали знаете как ухаят току що изпечените сладкиши и блатовете за торти…точно това е настроението ми сега! На изпечената коричка по ъгълчето на сладкиш… Бих разбунтувала този аромат с някое сухо…младо и с груб финал вино! Ей така заради вкусовия шок! За да си самоскандализирам сетивата! Мммммм… яде ми се сладкиш приготвен от споделено време с вдъхновителки+ щипка среднощни разговори за нашите си неща и Марина Абрамович+сиропиран с доза поезия и ми се слуша Кармен!!! Моят сладкиш ще си го сервирам на неравни порции на фона на плевенската филхармония и хора „Гена Димитрова” и ще ръся трохи върху новоиздадените плевенски поезии, чиито представяне пропуснах последните месеци. Да! Смятам да преяждам редовно! От обич! От близки! От сърдечност! От вдъхновение! Кантара ще измери поне 10 кг наддадено щастие в близките месеци! От днес наваксам с филмите… с месеци пропуснати уроци по Френски..с проучване на литература по дисертацията… Февруари вече е тук! Bienvenue à la maison, Février! 

ПП Простете проваленият ми френски!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Един ден на края на света

На Ж(оро)ивот мой

Влюбване в 1ви Б