Счупеното е на късмет, вземи си парченце...

Дразниш ме като обърната мигла
Като лазер в съненото ми око
Като самоизядено клише ми присядаш
Заблуждаваш ми отъпкностите
Осветяваш ми удобните затъмнености
Играеш на ластик с навиците ми
Разбиваш се като скала във вълните ми
Прояваваш се като Ван Гог насред гардероба ми
Сивия
Черния
Безцветния
Панталон с прав ръб
И пола до коляното
Царя е гол
Дръжте Царицата
Шах Мат със собствените ми пешки
Вадиш ми роклите с воалите
Циклофреничните
Хипохондричните
Шизофреничните
Антиутопичните
Най-романтичните
Пееш ми Кармен по вените
Викаш Керуак в слепоочитето ми
Каниш ме на полет
...над Кукувиче гнездо
За да катастрофираме в лявото платно
Насред Шотландски път
В ляво боли по-красиво
Там счупеното е непоправимо

Коментари

Популярни публикации от този блог

Един ден на края на света

На Ж(оро)ивот мой

Влюбване в 1ви Б