Ще стигне ли за всички наужким животи?




Мисля си за всички онези
Които не сменят работата си
Живеят цял живот в един дом
Обичат цял живот един човек
И винаги е наужким
А колко бих искала да вярвам
Че никак не е наужким
И че ги има тези човеци
Които обичат цял живот
Никак не наужким
Та мисля си за всички онези
И тези и онези
И Аз като тях ли съм
И те като мен ли са
И това, че сменям работата си
От време на време
Сменям домът си и градът си
Това прави ли ме различна
От тези и онези
Само защото не умея наужким
Не сме ли всички еднакви
Защото те все някой някъде
Съвсем не наужким са обичали
Едно ненаужким обичане
Ама едно такова обичане
Ще стигне за цял живот
За всички животи изживени наужким
Мисля си за всички тези онези
И Аз като тях ли съм
И те като мен ли са

Коментари

  1. Отговори
    1. О.о при теб е нула и нещо си часа...и в нула и нещо си часа твое време, Аз съм казала нещо точно <4

      Изтриване
  2. Така е Танче, страхът е този, който ни променя и ни разделя ...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхът ..ХА! не е ли и това, което ни събира заедно... ;)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Един ден на края на света

На Ж(оро)ивот мой

Влюбване в 1ви Б