Усещане за...бийт

Боли ме главата... дори не знам как ще ми мине сред всичките конвенционалности, с които се заобиколих. Имам успешна кариера, а хората дори се заблуждават, че това ме прави успешна в собствените ми очи. Моите очи не искат такава успешност и макар да не са наясно какво искат, поне го търсят ...търсят това, което не знаят, че го искат, но като го видят и веднага ще разберат, че е било точно то! По миглите ми има бийт прашец, който полепна още с Гинзбърг и после Керуак циментира да ми тежи докато мигам...Спомням си ясно момента, в който реших, че имам потенциал за битничество и взех решение да се конвенционализирам от страх (да не стана посредствена). Беше 2007 година...седях на едни стъпала и смигах на Maison du Roi насред всичкото art nouveau, което Grand Place предлагаше в менюто си от белгийска франкофония. През 2008 (някъде в подножието на Mont Blanc) официално си налжих да пусна корени и от тогава имам успешна кариера и дори започнах да строя къща с навес (...в балкански стил насред полето). Рядко си мисля за къщата (...моята първа къща), а когато го правя си представям как пристигаме много приятели и оставаме в нея няколко дни, и после пак изчезвам в бийт мъглявост, която дори няма ясни сцени и лица (хипи мъглявост?). 12 минава!!!Трябва да ходя на фризьор!!  Закъснях!!
http://www.youtube.com/watch?v=WIXg9KUiy00     ....за събуждане!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Един ден на края на света

На Ж(оро)ивот мой

Влюбване в 1ви Б