Крушките са сложно нещо!

Аз: Искам енергоспесяващи крушки.
Крушко компетенцията: Колко вата?
Аз: Ъ! Ами колко…имам 3 осветителни тела с по 2 крушки..стаята е около 20 – 30 квадрата /истината е, че нямам идея!/ звъня на Тате!Тате казва 60 вата!
Крушка компетенцията: Те са 12 вата, но светят като 60.
Аз: ОК /пак нищо не разбирам…ват, волт, вата, минерална вата за мен е едно и също! Всичко с В вече ме стресира! Но тая минералната вата я чух от майсторите на изолацията…/
Крушка компетенцията: Имаме и диодни. Те са по-малко ватове, но са с повече часове живот /Аз искам да живеят години..тая за часове ми говори…възмутително!/.
Аз: Колко вата са? /все едно, че пък разбирам!/
Крушка компетенцията: Три, но светят като 30.
Аз: ОК.
Крушка компетенцията: Какво ОК? Диодни или от другите?
Аз: Ще ми станат ли? /избягвам върпоса и й подавам осветителното тяло, което тате предвидливо ме накара да взема с мен, предвид факта, че съм крушко -лумпен!/
Крушка компетенцията: Оооо!! Ама те тези са с малките цокли. /не съм сигурна, че използва думата „цокъл“, но Аз и без това не знам какво точно е цокъл!/
Аз: Аха…с малките са! /все едно, че пак разбирам!/
Крушка компетенцията: Ами да..имаме и диодни и от другите..последно кои искаш.
Аз: 60 вата! /ще ревна! Искам Тате да е тук и да смачка тая Крушка компетенцията от знания за токове и разни други извънземни тематики!!!/
Крушка компетенцията: Нямаме в наличност от диодните от 60…ще са другите! А каква светлина?
Аз: Светла! /тук вече много се ядосах! Тази гаднярка, искрено ме превъзхождаше и си правеше гъдел на Крушка егото на мой гръб! Вирнах агресивно вежди!/ Дайте ми 10 крушки!
Крушка компетенцията: Има бяла, неутрална и жълта светлина. Вие коя искате?
Аз: /вече тотално смачкана с увиснала агресия и вежди правя последен опит да се защитя/Синя! 3 сини, 3 червени и 4 зелени, моля!
Крушка компетенцията: Има само тези, които ви казах!
Аз: От всички светлини по 2, моля!
………………….
Край! Това е последния път, в който се занимавам с крушки! ЗАПОМНЕТЕ! АЗ ПОВЕЧЕ НЕ СЕ ЗАНИМАВАМ С КРУШКИ!

ПП Сега чакаме да се стъмни..Тате да завие всички възможни светлини и да си избера как да ми свети /да ми бе светнало!/ в къщата!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Един ден на края на света

На Ж(оро)ивот мой

Влюбване в 1ви Б